گل نرگس

گل نرگس

تا جمعه ی موعودت من پیر شوم شاید / از برکه ی این دنیا تبخیر شوم شاید ________________________________________________________ وبلاگ عمومی - مهدویتی
گل نرگس

گل نرگس

تا جمعه ی موعودت من پیر شوم شاید / از برکه ی این دنیا تبخیر شوم شاید ________________________________________________________ وبلاگ عمومی - مهدویتی

فال طنز حروف الفبا

بدو بیا فال بگیر..(باحاله)

(✿◠‿◠)بچه ها بدون اینکه به پایین نگاه کنید یه حرف از حروف الفبا رو انتخاب کنید (◠‿◠✿)


♥*♥پایینو نگاه نکنیدااااااااا♥*♥

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.




الف.الهی دورت بگردم






ب.بدو بیا بغلم







پ.پات خیلی بو میده





ت.تو روخیلی دوس دارم




ث. ثروتمند میشی





ج.جان مادرت بیا برقصیم




چ.چقدر لبات خوشگله




ح.حوصله تو رو ندارم





خ. خودم میام خواستگاریت




د.دماغ سوخته




ذ . ذکر خیرت همیشه هست



ر.روت خیلی زیاده
 
 
 

ز. زبون درازی نکن



ژ.ژاپن میریم ماه عسل؟




س. سینه چاک مرامتم




ش. شما خیلی نازی




ص. صداتو ببر




ض.ضجه بزن حال کنم




ط. طاقت دوری تو رو ندارم




ظ. ظاهر خوبی داری




ع. عینکت چقدر زشته




غ. غیر تو باکسی ازدواج نمی کنم




ف. فدای چشمات بشم الهی




ق. قافیه ات خیلی تابلوئه





ک. کی تو رو توی پت و مت راه داده




گ. گل زندگی من میشی




ل. لبای تو خیلی خوشگله




م. من عاشقتم




ن. نور چشممی




و. وای تو چقدر پر رویی




ه. هوای تو زده به سرم




ی. یکی بیاد اینو از اینجا بیرون کنه





علیرضا حاج پور(صندلی داغ)


http://s4.picofile.com/file/7813044187/2dftd.jpg


نام:علیرضا


نام خانوادگی:حاج پور دولت آبادی

 

نام پدر:اکبر


تاریخ تولد:1375/11/8 


رشته تحصیلی:علوم و معارف اسلامی


شغل:محصل


علاقه مندی ها:اینترنت-پینگ پونگ-فوتسال


گذراندن اوقات فراغت با:اینترنت-فیلم-فوتسال-والیبال-Pes


غذای مورد علاقه:خورشت سبزی


بازیگر مورد علاقه:محسن تنابنده


خواننده مورد علاقه:علیرضا روزگار  


شغل مورد علاقه:وزیر کشور-ریاست جمهوری هم بد نیست 


ماشین مورد علاقه:فراری


بهترین دوست:محمد صالحی  


بهترین غم خوار:مادر 

 

رنگ مورد علاقه:آبی آسمونی 

 

تیم داخلی مورد علاقه:استقلال

 

تیم خارجی مورد علاقه:رئال مادرید 

 

رشته ورزشی مورد علاقه:فوتسال 

 

بهترین خاطره:اول شدن در مسابقات مختلف  


بهترین روز زندگی:نمی تونم بگم!!! 

  

  



با شنیدن اسم های زیر چه کلمه ای یادت می آید؟؟؟  

 

خدا: بخشنده 


پیامبر(ص): راستگو

 

امام حسین(ع): احیای دین 


پارک: چمن 


استخر: فقط 4 متری 


مدرسه: محدودیت 


دانشگاه: امام صادق 


مادر: دلسوز 


پدر: زحمت کش 


عشق: دروغ 


یزید: فساد 


مشهد: حرم امام رضا(ع) 

 



 

 

آخرین حرف؟؟؟  

نظر بدید یادتون نره...سر بزنید.

اللهم عجل لولیک الفرج. 

  


صندلی داغ

محمد صالحی     new




ابراهیم پورباقری 

 

 

 

علیرضا حاج پور    

 


 

لیست انتظار:

آقای محمد ترک آبادی -آقای اکبر حاج پور-آقای اکبر یوسفی-حاج آقا سلطانی

عادل فردوسی پور-فرهاد مجیدی-محسن تنابنده-علیرضا روزگار

 



 

شما نیز می توانید اگر مایل باشید در صندلی داغ شرکت کنید.برای این کار فقط در بخش نظرات من را مطلع کنید.